Remarketingas, Pakartotinė rinkodara
Remarketingas (pakartotinė rinkodara) – tai yra Jūsų tinklapio lankytojų susigrąžinimas. Potencialus klientas ne visada atlieka pirkimą iš karto, tai yra natūralu. Tačiau tam, kad jis neužmirštų Jūsų pasiūlymų ir neprarastų noro įsigyti Jūsų prekes veikia remarketingas. Google Ads taiko remarketingą internetinei rinkodarai Google paieškoje, taip pat ir kituose tinklapiuose, kur talpinama Google reklama.
Remarketingas – tai reklamos būdas skirtas priminti Jūsų buvusiems klientams apie Jūsų verslą. Daugiau nei 90 % konkrečios svetainės lankytojų pabuvę svetainėje ją palieka neatlikę jokių papildomų veiksmų, kurie gali padėti priminti apie save (naujienlaiškio registracija, nepirkę prekių arba paslaugų, nieko nepasidomėję…). Pakartotinė reklama arba kitaip remarketingas – galimybė palikti kaip feniksui iš pelenų.
Kaip veikia remarketingas?
Remarketingas veikia pakartojimo, priminimo principu. Tai galimybė buvusiems Jūsų puslapio naršytojams priminti apie Jus, parodyti vaizdinę reklamą. Reklamai naudojamas Google vaizdinės reklamos tinklas, kuris veikia remiantis tekstine, reklaminių skydelių bei vaizdine reklama, kuri rodoma tikslinei auditorijai.
Vaizdinė reklama remarketinge susideda iš keturių žingsnių:
- Pirmasis kliento apsilankymas Jūsų puslapyje dažniausiai įvyksta dėl reklamos įtakos (naujienlaiškis, socialinių tinklų įtaka bei kitos reklamos formos).
- Naršytojo „sausainėlis“ (angl. Cookies) įsimena apsilankymą (būtina įdiegti „Google AdWords“ kodą).
- Kuomet naršytojas palieka Jūsų svetainę ir toliau naršo – Google jį atpažįsta bet kurioje internetinėje svetainėje, kuri naudoja „Google AdSense“ kodą.
- Atitinkamai naudojantis Google – sistema parodo išsaugotą reklamą, kuri adresuota naršytojui.
- Remarketingas naudingas ne tik verslininkui, tačiau ir naršytojui, kurio tikslas yra greitai surasti jam reikalingą informaciją. Siekiant, kad remarketingas būtų efektyvus – svarbu susikurti komunikacijos strategiją tinkančią konkrečiam verslui. Daugelis verslininkų, kurie naudojasi remarketingo paslauga, klaidingai galvoja, kad tai tik „Google Adwords“ sistemos kodų paruošimas. Tiki, kad tai tik techninis darbas, kurį atlikus garantuojamas efektyvumas. Tikrai ne. Tai ir bendravimas su klientais, atsižvelgimas į jų poreikius.
Galvokite apie tai, ką reikia pasiūlyti klientams, kad jie norėtų pas Jus grįžti? Ką daryti, kad puslapio lankytojai virstų pirkėjais? Pakartotinė rinkodara efektyviai prisideda prie Jūsų prekės ženklo populiarinimo ir reputacijos gerinimo. Nuolatinis „ryškių palaikymas“ su klientais paskatins juos pasijausti svarbesniais.
Reklama paieškoje naudinga visiems, kurie naudojasi Google paieškos sistema:
- Reklamos užsakovui remarketingas padeda atrasti tikslinius klientus.
- Virtualaus pasaulio naršytojas mato jam aktualias reklamas.
- Reklamos savininkas laimi, nes reklama sulaukia dėmesio, o tuo pačiu ir potencialių pirkėjų.
- Reklamos sistema nuo kiekvieno paspaudimo uždirba pajamas.
- Tai paslauga, kur visi laimi. Svarbiausia naudojantis remarketingo paslaugomis nepamiršti palaikyti komunikacijos su tiksliniais klientais ir naudoti tokią vaizdinę medžiagą, kuri būtų patraukiantį dėmesį, aktuali, naudinga.
Remarketingas – tai būdas pakartotinai pritraukti potencialius klientus, kurie jau lankėsi Jūsų svetainėje, tačiau joje neatliko jokio veiksmo ir pasišalino.
Remarketingas gali sugrąžinti iki 50% prarastų lankytojų, o dalis iš jų gali tapti Jūsų teikiamų paslaugų vartotojais.
Remarketingas – tai būdas pakartotinai pritraukti potencialius klientus, kurie jau lankėsi Jūsų svetainėje ar elektroninėje parduotuvėje, tačiau joje neatliko jokių veiksmų ir pasišalino.
Mūsų bendras tikslas tokius lankytojus paskatinti sugrįžti į Jūsų svetainę ar elektroninę parduotuvę ir įsigyti Jūsų teikiamų prekių ar paslaugų. Tam, kad įgyvendintume šį tikslą, remiamės efektyviu sprendimo būdu – banerių reklama tiksliniams vartotojams Google turinio tinkle.
Susigrąžinkite apie 50% prarastų lankytojų! Būkite savo srities lyderiai ir pateikite reklamą jau susidomėjusiems, bet dar neapsisprendusiems lankytojams tapti Jūsų klientais.
Kaip tai veikia?
Lankytojas pirmą kartą patenka į Jūsų svetainę (per nuorodą, reklamą arba per paieškos sistemas (SEO, Google Ads reklama)), bet neatlikus jokių veiksmų pasišalina.
Šis lankytojas iškart bus įterptas į pakartotinos rinkodaros klientų sąrašą Google AdWords aplinkoje.
Visame Google vaizdinės reklamos tinkle Jūsų buvusį užregistruotą pakartotinos rinkodaros lankytoją internete sekioja Jūsų vaizdinė reklama, skatinanti grįžti į Jūsų tinklalapį ir paspausti ant nuorodos.
Tokiam pakartotinos rinkodaros lankytojui galima pasiūlyti specialiai jam skirtą paslaugą su nuolaida ar pasiūlyti dovaną, skatinančią lankytoją pasinaudoti Jūsų teikiamomis paslaugomis.
Remarketingas – Pakartotinė Rinkodara
Remarketingas – tai būdas pakartotinai pritraukti potencialius klientus, kurie jau lankėsi Jūsų svetainėje, tačiau joje neatliko jokio veiksmo ir pasišalino.
Remarketingas gali sugrąžinti iki 50% prarastų lankytojų, o dalis iš jų gali tapti Jūsų teikiamų paslaugų vartotojais.
Remarketingas – tai būdas pakartotinai pritraukti potencialius klientus, kurie jau lankėsi Jūsų svetainėje ar elektroninėje parduotuvėje, tačiau joje neatliko jokių veiksmų ir pasišalino.
Mūsų bendras tikslas tokius lankytojus paskatinti sugrįžti į Jūsų svetainę ar elektroninę parduotuvę ir įsigyti Jūsų teikiamų prekių ar paslaugų. Tam, kad įgyvendintume šį tikslą, remiamės efektyviu sprendimo būdu – banerių reklama tiksliniams vartotojams Google turinio tinkle.
Susigrąžinkite apie 50% prarastų lankytojų! Būkite savo srities lyderiai ir pateikite reklamą jau susidomėjusiems, bet dar neapsisprendusiems lankytojams tapti Jūsų klientais.
Remarketingas yra matoma populiariausiuose naujienų portaluose ir didelį srautą lankytojų turinčiose svetainėse ir kituose puslapiuose, kuriuose yra įleidžiami Google standartiniai baneriai. Svarbu suprasti, jog pati Google sistema nustato, kuriuos puslapius rodyti, tad svetainių įvairovė – užtikrinta!
Kokia nauda?
- Apie 90% Jūsų svetainės lankytojų dėl įvairių priežasčių palieka svetainę.
- Remarketingas – gražina iki 50% buvusių lankytojų.
- Remarketingas – didina prekės ženklo patikimumą. Jumis pasitikės.
- Remarketingas – padidina perkančių ar besilankančių svetainėje klientų kiekį.
- Remarketingas – įtvirtina prekės ženklo žinomumą ir patikimumą.
- Remarketingas – pakartotinai primena apie Jūsų teikiamas paslaugas, parduodamas prekes.