remarketingasRemarketingas (pakartotinė rinkodara) – tai yra Jūsų tinklapio lankytojų susigrąžinimas. Potencialus klientas ne visada atlieka pirkimą iš karto, tai yra natūralu. Tačiau tam, kad jis neužmirštų Jūsų pasiūlymų ir neprarastų noro įsigyti Jūsų prekes veikia remarketingas. Google Adwords taiko remarketingą internetinei rinkodarai Google paieškoje, taip pat ir kituose tinklapiuose, kur talpinama Google reklama.

Remarketingas – tai reklamos būdas skirtas priminti Jūsų buvusiems klientams apie Jūsų verslą. Daugiau nei 90 % konkrečios svetainės lankytojų pabuvę svetainėje ją palieka neatlikę jokių papildomų veiksmų, kurie gali padėti priminti apie save (naujienlaiškio registracija, nepirkę prekių arba paslaugų, nieko nepasidomėję…). Pakartotinė reklama arba kitaip remarketingas – galimybė palikti kaip feniksui iš pelenų.

Kaip veikia remarketingas?

remalketingasRemarketingas veikia pakartojimo, priminimo principu. Tai galimybė buvusiems Jūsų puslapio naršytojams priminti apie Jus, parodyti vaizdinę reklamą. Reklamai naudojamas Google vaizdinės reklamos tinklas, kuris veikia remiantis tekstine, reklaminių skydelių bei vaizdine reklama, kuri rodoma tikslinei auditorijai.

Vaizdinė reklama remarketinge susideda iš keturių žingsnių:

Pirmasis kliento apsilankymas Jūsų puslapyje dažniausiai įvyksta dėl reklamos įtakos (naujienlaiškis, socialinių tinklų įtaka bei kitos reklamos formos).
Naršytojo „sausainėlis“ (angl. Cookies) įsimena apsilankymą (būtina įdiegti „Google AdWords“ kodą).
Kuomet naršytojas palieka Jūsų svetainę ir toliau naršo – Google jį atpažįsta bet kurioje internetinėje svetainėje, kuri naudoja „Google AdSense“ kodą.
Atitinkamai naudojantis Google – sistema parodo išsaugotą reklamą, kuri adresuota naršytojui.
Remarketingas naudingas ne tik verslininkui, tačiau ir naršytojui, kurio tikslas yra greitai surasti jam reikalingą informaciją. Siekiant, kad remarketingas būtų efektyvus – svarbu susikurti komunikacijos strategiją tinkančią konkrečiam verslui. Daugelis verslininkų, kurie naudojasi remarketingo paslauga, klaidingai galvoja, kad tai tik „Google Adwords“ sistemos kodų paruošimas. Tiki, kad tai tik techninis darbas, kurį atlikus garantuojamas efektyvumas. Tikrai ne. Tai ir bendravimas su klientais, atsižvelgimas į jų poreikius.

remarketingasGalvokite apie tai, ką reikia pasiūlyti klientams, kad jie norėtų pas Jus grįžti? Ką daryti, kad puslapio lankytojai virstų pirkėjais? Pakartotinė rinkodara efektyviai prisideda prie Jūsų prekės ženklo populiarinimo ir reputacijos gerinimo. Nuolatinis „ryškių palaikymas“ su klientais paskatins juos pasijausti svarbesniais.

Reklama paieškoje naudinga visiems, kurie naudojasi Google paieškos sistema:

Reklamos užsakovui remarketingas padeda atrasti tikslinius klientus.
Virtualaus pasaulio naršytojas mato jam aktualias reklamas.
Reklamos savininkas laimi, nes reklama sulaukia dėmesio, o tuo pačiu ir potencialių pirkėjų.
Reklamos sistema nuo kiekvieno paspaudimo uždirba pajamas.
Tai paslauga, kur visi laimi. Svarbiausia naudojantis remarketingo paslaugomis nepamiršti palaikyti komunikacijos su tiksliniais klientais ir naudoti tokią vaizdinę medžiagą, kuri būtų patraukiantį dėmesį, aktuali, naudinga.

Uždaryti meniu